tiistai 12. marraskuuta 2013

KENEN ON VASTUU KUN ITSENI KÖYTÄN

►Kuudes Tunti - Eksyneet lapset

Olen kuullut asioita, joita en tahdo uskoa. Ei se olisi niin paha, ei voisi tehdä sellaista minulle. En tiedä kehen luottaa, eikä ole ketään jolta kysyä,  mut no hei mulla on oma pää. Sille voin uskotella, että olen oikeassa, niin olenkin. On myös asioita, joiden pelkään olevan totta, mutta en mä uskalla varmistaa. En tahdo kuulla, lalala.

ÄLÄ

Se olen minä, joka oksentaa yksin pimeällä kadulla ja jatkaa matkaa. En muista, unohdinko syödä, mitä tapahtui, se oli vähemmän kuin normaalisti. Joo, siitäkin voidaan puhua, mutta kyllä minä tiedän, että itse olen oikeassa. Jos sitä vielä yhden.

OLE

Onneksi tiedän, ettei se voi valehdella mulle, huomaan kyllä. Ja tiedetään, että mä autan. En tiedä, jaksaisinko, ellei olisi erästä, joka silittää hiuksia, ja halaa, jos pelottaa. Niin mäkin ehkä jaksan, kun mulla on se, joka kuuntelee jos mä pyydän. Kuuntelee, lalala, jos sitä vielä yhden.

VAINOHARHAINEN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti