sunnuntai 14. lokakuuta 2012

TÄÄ KAUPUNKI EI SÄÄSTÄ KETÄÄN

Kadonneet muistikuvat ja mustat aukot öiden kohdalla. Yksi lattialla nukuttu yö ja yksi koulussa vietetty lauantai lisää. Mistä helvetistä näitä tyhjiä viinipulloja valuu mun himaan? "Musta tuntuu ettei mulla ole sielua, se on vain sähköimpulssi", ne laulaa. Ne on oikeassa. Mä yritän kirjoittaa jokaisena selvänä hetkenä, joskus vähemmän selvinäkin, mutten edisty. Joskus istun pimeässä silmät kiinni ja pysähdyn kuuntelemaan, vain ja ainoastaan kuuntelemaan. Salessa kalja maksaa sentin enemmän kuin Sokoksella. 0,93 €. Kaksitoista päivää aikuistumiseen. Mihin vitun aikuistumiseen? Ei musta tule yhdessä yössä yhtään kypsempää tai vastuullisempaa. Antakaa mun elää, mä karkaan aiheesta mut en anna sen haitata. Tänään aion maksaa sentin enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti